15 januari

Igår var det bara en allmän jobbig och seg dag, mössprovtagning o träffa victor, och det var skoj :) hehe.. så beställde mössa och lite kläder, hoppas på det bästa. hem, råkade somna, fast jag fattade det knappt, helt sjukt ;s vaknade av att de ringde sen gjorde jag mig iordning.

imorse ringde klockan halv fem, yippie ;D men de gjorde inte så mycket
faktiskt (a) .. låg kvar i sängen, sen halv tio kom elin och hämtade mig för
skolan började 10.. kommer till skolan och nej, lektionerna är inställda,
fuck!!! Börjar halv ett igen, så sen tio har jag och elin varit och fikat på
Wendys eller vad det heter, gått på stan och jag har inhandlat lite
underkläder, sen nu sitter jag av resten utav tiden här! :) Kanske ska gå
och spöa oscar lite, han är så kaxig idag (som alla andra dagar också
för den delen) haha..


de känns ända ner i magen (a) ..

Kommentarer
Postat av: Barre

Ida is in löve. ;) Hahah tur att det gick bra med mössorna. Asdrygt när lektionerna är inställda. Händer mig hela tiden.

2009-01-15 @ 18:06:42
URL: http://forkmaster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0