En stor dag, idag!

Idag blev jag bilägare, till min egna första bil :) im so happy!


Igår var en allmän jobbig dag och idag med faktiskt.. Igår bestod kvällen bara av tjafs, bråk och pinsamheter. Jag skämdes så fruktansvärt mycket, vill inte att vissa ska få fel uppfattning om saker och ting. Skit snacket är ju redan i full gång liksom. Sen idag var de fortfarande bara skit kändes det som, tur var väl att mina älskade vänner Marielle och Nathalie fick mig på andra tankar.


Ikväll blir det att äta god mat, umgås med Nath och dom, sen hem och sova för jag jobbar ju imorgon, sen efter jobbet blir det partaj med Nath :) Love you!


Nu är party-planerna inför min 18års dag planerade, äntligen! :)

Kommentarer
Postat av: carro

grattis till bil nr 1 =)



Kram/Magnus Carro

2009-02-03 @ 23:21:24
URL: http://carran1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0