Gulsaft dricker man till vardags..

och nathalie, gissa vad? jag bjöd på fika idag och för min del blev det RÖD saft, som det ska vara till fika, de andra drack äppelsaft (vilken färg de nu är, blaning mellan gul/brun? ;s)

Elva idag var det läkaren som gällde, får se nu sen hur de blir med alla provsvaren och sånt men om min tanke är rätt så visar det ingenting, jag skulle inte bli förvånad. Efter läkaren åkte mami och jag o handlade, skulle baka kladdkaka för martin skulle komma och fika, dock smått misslyckat eftersom att jag glömde smörja formen, sånt som händer. Fick även höra att mina bullar kvar godare än kladdkakan, så det får väl bli bullar nästa gång igen då ;) Har även hunnit med att städa mitt rum som faktiskt aldrig har varit så stökigt, hela bokhyllan var full med kläder och även golvet.. Men nu är det gjort och nu ska jag även packa ner lite flyttaahemifrån saker i kartonger, så de inte går sönder eftersom att de fortfarande står i kassar.. Sen blir det väl mys framför tvn..

   


Jag vill ha helg, ååh vad jag vill ha helg! :) För i helgen är det fest, förresten hjälp! (Vad köper man till en kille som fyller 20år och sen vad köper man i inflyttningspresent?) och jag har inte festat sen nyår och nu är de samma människor, så det kommer bli skoj :) hoppas på att vissa människor inte kommer bara :/ men men.. Sen äre jobba lördag och söndag också ;D men men.. Man får väl ta det lugnt helt enkelt (a) ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0