hoppla!

Igår var de först sjukhuset som gällde, där de tog blodprov och sen bokade in röntgen för min fot, så får se hur de blir nu då om de kan ge det en diagnos.. Efter det blev de skolan, där alla muppar var för första gången på länge, vi är nästan aldrig helklass! Lika roligt som vanligt, förutom att elin var på stört humör, trött antar jag. Efter skolan blev de donken med Elin, Anna och Sara, trevligt. Sen vidare hem till dom och måste fan säga, att jag och anna har ju bara så jävla roligt.. Riktigt länge sen jag garvade så mycket, du och jag blir ju bara sjuka i huvudet ihop, haha!

Idag är det tisdag, vilket innebär ledighet! Sov ute på landet hos wallénarna, så idag blev de stallet med nathalie, red och mös bara :) blåste rätt mycket, vilket är så jävla drygt.. Men men, sen mokade vi, sen hem då jag även var o pratade en stund med niklas, lika trevligt som vanligt! Nu har jag ätit mat och hunnit suttit lite här, duschen äre väl som väntar  nu antar jag, haha!

 



Imorgon är det mössprovning i skolan och även enskilda samtal, får se hur de går :)
hejhopp!

Kommentarer
Postat av: anna

Hahaha, ja det var riktigt kul faktiskt :) det måste vi göra om. (a)

2009-01-13 @ 22:35:25
URL: http://annaeelisabeth.blogg.se/
Postat av: Isabel ( Bella Bonita )

Mår bra men e ganska trött.

Han mår jätte bra.

Ja vi bor precis vid varandra.. :)

men blir liksom aldrig av.. du får säga till mig att ni ska ringa mig HAHHA = D

2009-01-13 @ 23:04:40
URL: http://isabelhernandez.blogg.se/
Postat av: Isabel ( Bella Bonita )

Okej :)

Men ge mig din msn ? Ka inte mitt nr utantill men natta har det

2009-01-14 @ 22:24:22
Postat av: Barre

Gick det bra att välja ut mössorna och det då? =)

2009-01-15 @ 13:12:55
URL: http://forkmaster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0