Jag saknar dig!

jag vill bara vara med dig, det är lika mysigt varje gång..
tycker inte om att vara ifrån dig, jag saknar dig redan!



-
Det är konstigt hur människor förändras, hur bra vänner man har varit och knappt inte alls har någon kontakt sen. Satt och läste en gamal väns blogg och tårarna rann, helt ärligt. Sånna minnen man började minnas igen, så roliga saker man gjorde tillsammans och så som vi bråkat och sedan blivit sams.. Jag önskade att en sak stämde, att du skulle finnas för mig vad som än hände och att vi alltid skulle vara vänner, som du skrev i ett blogginlägg. Men det är inte så längre och det är så tråkigt för du var verkligen en av mina bästa vänner, du gjorde ida till idus.
-



Jag tycker om min vän Magnus, du är guld! :)


Kommentarer
Postat av: wagerlind

är det till mig ? ;O

2009-01-21 @ 08:30:08
URL: http://sofiawagerlind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0