måndag.

igår blev de advokaterna på tv och sen krypa ner i sängen, trodde att jag skulle vakna tidigt  imorse och bara få ligga kvar och vänta på att det var dags för mig att kliva upp som de brukar vara, men inte imorse och gud vad skönt det var! :) Men de var lite konstigt att vakna upp ensam när man trodde att man inte var själv ;b men men.. sen blev det uppsala för min del med mamma och pappa, vi skulle kolla på balklänningar, hittade ingen jag ville ha, inte ens lite intresserad av någon, jätte tråkigt. Men vi åker tillbaka i början av februari för då skulle de få in en ny kollektion :) Sen blev de mat på Fugu och gott var det :)

plugga svenska nu kanske, har inte gjort något alls och jag borde verkligen ta tag i det där, suck och stön!

Kommentarer
Postat av: Sofia Nordman ;)

Hallå, duuu :P Du måste hjälpa mig fixa en blogg sen :) Så jag kan skriva om min vistelse i mitt nya land o nya hem :D <333333333

2009-01-29 @ 22:37:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0