Nattetid, egentligen..

Sitter här och tänker om de vilar lite alkis varning över mig om jag verkligen sitter och dreglar efter mina goda cider som står i kassen på golvet? hjälp, en dag till kan jag förhoppningsvis hålla mig, hoppas, haha!


Tänkte berätta lite saker om mig, om ni vill veta? ;)

♣ Makaroner, jag verkligen älskar makaroner, dagen jag flyttar hemifrån blir dom min bästa vän.
♣ Kan inte leva utan min dator och telefon de går bara inte, jag funkar nog inte då ;s
♣ Jag älskar att skratta och ha roligt med familjen, dom stunderna är bäst!
♣ One tree hill, the hills och life of ryan är min dagliga drog!
♣ Jag är glad att vi i familjen har en sån öppen relation, vi kan prata om allt om de så skulle behövas, haha!
♣ Vatten är den godaste drycken!
♣ Carolina Gladh kommer alltid vara nummer ett för mig!
♣ De vänner jag fått nu (gamla som man tagit upp kontakten med) och helt nya, är de bästa som hänt mig på såå länge, jag är lyckligt lottad som har er!
♣ För tillfället hatar jag svenska, för jag känner mig så blåst för jag fattar ingenting av realismen och skit, elin OCH oscar har försökt förklarat för mig. Men imorgon äre jag som förklarar för uffe att detta, de funkar inte!



Skulle AuPair vara något för mig i framtiden tro?



Sofia Johansson och Nathalie Wedberg, om ni bara visste vad ni gör för mig!

Kommentarer
Postat av: sooofia

Aaawwwwwwww (A) Pluuuttan, klart au pair skulle kunna va din grej ;) gäller att hitta rätt familj bara, va snällt att du skrev me mig, klart jag finns men en sak du måste ha i minnet som jag alltid växt upp med :



kompisar är som ormar med kniv, de slingrar sig från folk till folk o vänder du dig om hugger dom dig i ryggen!



De finns bara vissa vänner o de är som diamanter, de vill man inte tappa för något! <3333

2009-01-23 @ 00:12:40
Postat av: Paulina

Sötnos!!

2009-01-26 @ 14:01:32
URL: http://paulinae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0