Nytt år, nya tag!

Jahapp, blogga då!?  de var faktiskt min kära vän anna (annaeelisabeth.blogg.se) som bad mig skriva, så jag får väl göra det då eftersom att det inte har skrivits här på ett tag, kanske mest pga att det inte är några som läser, eller? ;D Men men, det här är för dig Anna :) <3

NYÅRSAFTON 08/09
Kvällen börja med att vi var här hemma, Ntahalie, jag och Carolina. Fixade oss och började dricka :) Sen rörde vi oss vidare till emelie och Robin som hade partaj, där man blev skapligt på luren, nathalie som var sjuk (som hur många andra som helst) var nykter, men det var lika bra så hon tog hand om mig och carolina hela kvällen :) Iallafall, hemma hos E&R träffade vi mycket roligt folk och gjorde en massa knasiga saker ;D haha.. Macke körde ner oss på stan där vi träffade Jonny och Solan, drog upp till David som hade party, men de var inte så mtycket drag plus att klockan började närma sig tolv, så vi drog upp på stan och träffade alla människor! Efter torget blev det efterfest hos Jesper, blev även en sväng för mig ihop med jossan och emelie till martin också, men sen ner till jesper igen! Sen blev de att åka hem och må dåligt resten av natten och dagen efter. Skit kul nyår iallafall, riktigt jävla länge sen jag hade så sjukt roligt :) Tack alla!


Som sagt, nytt år, nya tag!
Jag har sagt sedan ett tag tillbaka att år 2009 kan inte bli något annat än hur bra som helst! Kanske beror de mest på att det händer så mycket saker i år :)
- JAG BLIR 18!
- Studenten
- Studentkryssning
- Körkort
- Många många som fyller 20

Plus mycket mycket mer, det kan inte bli sämre! Utan massa tjafs och sånt, så kommer året bli perfekt! Allt gammalt är glömt, nu är det bara att gå vidare.


Skolan börjar även på torsdag, äntligen får jag träffa Elin, Anna och Alex o co! Finns många jag saknat och många man mindre har saknat.. Men på ett sätt ska de bli skönt att komma tillbaka, för snart är det ändå slut, aldrig mera skola! Låter helt sjukt i mina öron, men men, nu börjar de riktiga livet! ;D


Tänker på dig Snygging!

Kommentarer
Postat av: anna

åh (a) hihi

Du är underbar! Jag saknar dig

2009-01-06 @ 20:51:21
URL: http://annaeelisabeth.blogg.se/
Postat av: nathalie

jag läser såklart :)

2009-01-08 @ 17:29:26
URL: http://naazli.blogg.se/
Postat av: Barre

Det var roligt att träffa på dig där på torget och äntligen prata med dig för en gångs skull. :D Vi hade tänkt att käka på Novisen någon gång snart, kanske träffas då också. =)

2009-01-15 @ 13:12:08
URL: http://forkmaster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0