Så jääääävla förbannad!

JAG ÄR SÅ JÄVLA LESS PÅ ALLT OCH ALLA.
BLIR FÖRBANNAD PÅ HUR ANDRA MÄNNISKOR PÅVERKAR SINA
VÄNNER I DERAS VAL OCH HUR FOLK BAHANLDAR SINA
SÅKALLADE VÄNNER. FATTAR NI INTE ATT NI BARA ÄR SKIT?


Jag har ingenting mera här och hämta, jag drar efter studenten.
Alla i den här skit stan är dumma i huvudet (ja, det finns endast ett få tal undantag) alla snackar skit om alla och bara bryr sig om sig själva.. Fyfan, även vissa av mina vänner har krypit ur sitt skal och visat sig vara så falska, några av dom var de personer jag trodde var den äkta varan, fyfan, ni är bara skit!



Jag är så besviken på dig, åååh jag känner mig så jävla blåögd och dum!!


Kommentarer
Postat av: Ida

Vi kommer inte sakna dig.

2009-01-22 @ 17:24:52
Postat av: sofia johansson

vem är de som skrivt ''vi kommer inte sakna dig'' Haha, de är så roligt att folk är så patetiska o skriver kommentarer. Ida, vem är de liksom, våga erkän vem fan du är om du ska kommentera, nee Ida karlsson de finns inget att hämta i denna stad. åk iväg medans du kan <3

2009-01-22 @ 20:16:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0