Tacksam.

Jag kan säga att tack vare allt som jag gått igenom, allt det svpåra och tuffa som har med kärlek och vänskap att göra, att jag har blivit sviken så hårt så många gånger och vissa gånger jag verkligen behövt en vän, har det inte funnits några. Tack vare det har jag kommit ur allt sånt levande, för jag har varit tillräckligt stark att kunna stått på mina egna ben. Men jag har också insett att hur skönt det är att ha en vän, som alltid lyssnar och förstår.. Att jag på senaste tid har fått såna raka och ärliga vänner som man kan använda som ett bollplank när man behöver det. Personer som verkligen är änglar, såna som har samma åsikter och tycker att samma saker är viktiga i kärlek och vänskap, såna personer är värda mer än allt i hela världen, de personer ska man aldrig släppa taget om och vara såå rädda om. Och jag är evigt tacksam att jag faktiskt fått sånna fantastiska vänner i mitt liv och ni har visat mig riktig vänskap.

De senaste dagarna har varit upp och ner, jag vet att jag kanske har gnällt en hel del men som sagt, vad ska man göra? Tack Zophia och Nathalie för att ni finns här och ställer upp för mig vad de än gäller, ni är bäst! :)


-
Det finns dom som sitter och fortfarande tjatar om att tjejer är så falska och att de växt upp och inte alls längre är som dom var förr, vilket är skit snack! Ni har blivit några år äldre, men inte ett dugg mognare.
-



I HELGEN BLIR DET PARTY MED MARIELLE, hade velat att Natta också skulle följt med :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0