my weekend!

Fredagen vare skola först och efter skolan kom min vän happy och hämtade mig så åkte vi ut till grillby och kollade. Sen in till stan igen för att inhandla alkohol och presenter till Mattias :) Sen var de sagt att det skulle bli dricka men eftersom att jag jobba dagen efter så då sket sig det. Var hemma med moster och alla som var här, lika trevligt det. Mami färgade även mitt hår och jag träffade nathalie när hon slutat, gick hem till mig och satt och kollade på gamla bilder och snackade skit in sent på natten. Och jag var INTE hos Jonas Larsson för eran information, vet att ni tycker om att prata och tydligen blev det erat samtalsämne.


Lördag, upp och jobbade, hela dagen var katastrof, ingenting gick bra. Fick till och med stänga i 40 minuter för att få ordna upp allt, vet inte om jag vågar gå in på detaljer här, lika bra att låta bli haha. Sen hem, duschade och fixade iordning mig för att sen dra på fest. Och fan vad roligt vi hade, riktigt riktigt länge sen (förutom nyår då) det var så skoj! Bara glatt, trevligt och härligt folk, glada miner, bra musik och mycket alkohol. Ingenting kunde sabba den stämningen! :) Bästa på kvällen var att min älskling kom, min kära nathalie, erica och reese var också med :) då var jag gladast! sen fortsatte festen för fulla muggar, jag lackade mot slutet för att jag ville hem för att jag har ett jobb att sköta och vissa förstår inte det. Var hemma vid fyra iallafall, då kollade jag på klockan sista gången.


Söndag morgon var det bara att gå upp och jobba, knappt sovit något, fest dagen innan så ja, sliten var man och då skulle man jobba 10 timmars pass, mindre skoj. Även på jobbet idag, begick vi samma misstag som dagen innan, plus en hel del andra saker. Betyder kanske att jag och Bella inte ska jobba ihop (?) haha. Innebär bara massa missar osv, men kul hade vi iallafall, fan vad vi har skrattat :)

Och idag, måndag, blev de uppsala får våran del i 3an, var på lindvalls kaffe och kollade där men ingenting var igång så det var ju halvtråkigt. Fick med oss massa kaffe hem iallafall.. (va bra att man är kaffe drickare) vidare till Ekeby och åt, ingen höjdare, jag tjata om max hela tiden men det fick vi inte, as less! Åkte sen till Slottskällaren (hette det va?) och fick se hur allt gick till där, sen hade vi även ölprovning, vissa drack ju mera än man skulle ;D haha! Kul dag iallafall :)



Vissa snackar enbart skit för att förstöra för andra.
Tack för det, mina ärliga och riktiga vänner som ni kallar er!

Kommentarer
Postat av: anna

Haha så jävla kul på bussen in! "Jag skulle också grina om jag var kär i en flodhäst!" hahahah du är klockren!

2009-01-27 @ 15:14:02
URL: http://annaeelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0