galenskaper!

Min helg har kanske inte varit den roligaste, träffade en gammal vän i lördags, åkte runt och var häftiga och snackade lite skit, alltid lika kul att träffa dig och höra ifrån dig! :) Blev en film sen på kvällen, sen sova.. I söndags sov jag läänge och det var så skönt, kollade på repriser, träffade nathalie och snackade skit om allt möjligt, hem och käkade, sen åkte vi ner till mitt jobb, där jag åt god mat som vanligt haha ;D sen hem, träffade nathalie, fast hon var totalt inne i sitt jävla camp rock men hon tyckte väl att jag var mer värd den tiden, så vi sågs, sedan gick vi hem till johan (till ilian från bergvreten, vi både var chockade att vi orkade och Johan också för den delen, haha) där jag skulle på bullkalas eftersom att johan fyllde 19år, hela vägen var jag och nathalie lika fucktard som alltid, förstår inte vad som riktigt händer när jag är med denna sjuka människa haha.. men de blev bråttom för min del då Prins Charming kom och hämtade mig.. Så bullkalas en annan gång? Blev hem dit, kollade på filmen på fyran som gick, sen sova!


Idag så har man knappt fått mycket sämn, när klockan ringer en tid då jag fortfarande tycker att det är natt och har flera timmar kvar sömn.. Men men, det är svårt att somna om kan jag säga, det är inte kul alls och speciellt inte efter igår ;/ Så jag ringde carolina eftersom att hon är så pigg och duktig o går upp o jobbar tidigt, men hon gjorde mig sällskap i telefon istället, tack för det. Sen blev de upp, var snäll och diskade för jag kunde verkligen inte sova, göra mig iordning sen kom elin och hämtade mig, tog frukost på donken (FYFAN VAD GOTT DET VAAR!) sen var det kök för våran del på morgonen, jag var duktig och gjorde pannkakor, melonbollar (hummm?) och så vidare.. Var även sen efter skolan med nathalie och de blev inte så bra, övertrött och nathalie som gör mig helt jävla knäpp ;s har skrattat så mycket att jag verkligen har ont i käkarna och roligaste var när vi drev med Johan, förlåt kompis (a) .. Men det var sååå roligt och jag behöver bara kolla på nathalie, så börjar jag asgarva..

Nu sitter jag här och glor runt, skrev mest bara för att jag sa åt nathalie att kolla min blogg haha, förresten har jag fått skit heta kort på den människan, ska fica in de på datorn så ska ni få se! :) Äta lite fil och special K nu, sen lägga mig och glo på one tree hill, the hills och sen life of ryan medans nathalie är duktig och jobbar!


nathalie wedberg, du är en fantastisk människa och du gör allt i livet så mycket roligare och lättare.. jag är så glad att jag har funnit mig en sann och äkta vän, jag vill aldrig någonsin förlora dig! jag kommer alltid finnas här för dig, tack för att man kan lita på dig till 200%, jag älskar dig min älskade lilla svartrockare!

 


Förresten, gul saft dricker man bara till vardags.

Kommentarer
Postat av: Barre

Porr på fyllenivå. ;D

2009-01-19 @ 15:49:48
URL: http://forkmaster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0