jag drar alla över samma linje tills någon bevisar motsattsen.

sämst alltihoppa just nu.

♣ folk man trodde var ens vänner bara skrattar åt ens känslor och bara gör saker för att förstöra.. borde man inte börja tänka sig för när folk verkligen varnar en om er, att ni bara kör över en bara för att ni vill stå i centrum, det är för er viktigast. För andra är de viktigare att få stå i skuggan av er, bara för att ni är så häftiga och tuffa som är ute hela tiden, de människor som hellre gör allt för att ni ska gilla dom och de själva struntar i sina riktiga vänner. För egentligen har ni inga riktiga vänner, ni älskar bara er själva och så är det och ni kan aldrig förneka det.


♥ de är dubbla budskap, för när jag är med dig är allt såå bra, känns som att vi nu har kommit över de första stadiet liksom, de har varit ett hinder på vägen men det har du och jag löst och nu är det bra igen. men ändå känns det ibland som att du inte ger mig något och att jag egentligen inte vet vad du är ute efter.. Men även det har jag ju klargjort för dig och du ville fortsätta träffas, jag kommer ge dig tid för jag vill att det ska funka :) jag vill vara med dig och just nu är bara stunderna med dig de bästa som finns! jag hoppas att du en dag litar på mig fullt ut och även kan visa vad du känner, när man blivit sviken och sårad så många gånger är det kanske inte så lätt men jag har lovat dig att alltid vara öppejn och ärlig så jag hoppas att du är det mot mig med!


♦ Jag vill inte såra dig, inte på något sätt absolut inte. Men ibland känns det som att jag inte kan vara riktigt ärlig mot dig, för det känns som att de kommer förstöra mellan oss då.. Men vi är ju vänner nu har vi ju sagt, så jag klargör detta i bloggen, jag har börjat tyckt om någon annan och vem det är spelar för tillfället ingen roll.. Egentligen är det mitt liv, men eftersom att jag delat så mycket med dig så borde jag kanske säga det här till dig. Jag vill gå vidare med mitt liv och du borde det du med, vet att du sa förut att du var så rädd för att jag skulle vara ute hela tiden osv, men om du inte märkt det är det du som är det, skriver till alla att du ska på fest och grejer, so let me go!


vill verkligen bara få allt att gå ihop, skola, jobb, vänner och kärlek.. de finns så mycket jag vill ha, men det är inte alltid de man vill ha det med känner samma sak, jag hoppas bara nu att saker och ting blir lättare, för det har varit tillräckligt svårt nu på sistonde med allt.. Bollat med att vara lycklig och leva livet med vänner, försöka att inte såra andra och själv finna ro i kroppen.. Ibland måste man sätta sig själv först så enkelt är det.

Kommentarer
Postat av: Barre

Allting kommer bli enklare så fort du tagit studenten, en sak mindre att oroa dig för då.

2009-01-20 @ 17:28:01
URL: http://forkmaster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0