7 saker om mig!

Utmanad av http://bortskamndsnorunge.blogg.se

Regler:
-- Länka den som utmanat dig och lägg in dessa regler på din blogg.
-- Berätta sju saker om dig själv både vardagliga och knäppa.
-- Utmana sju stycken i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem.
-- Låt dom få veta att dom är utmande genom att lämna en kommentar i deras blogg


1. Jag älskar att ha i löshår, eftersom att mitt egna är så kort.
2. Jag tycker att jag själv är bäst på singstar när jag fått i mig alkohol.
3. Jag har bara haft en pojkvän och han är den ända jag varit kär i.
4. Jag vill verkligen träna och vara nyttig, men det går verkligen inte.
5. Jag har vänner jag inte är speciellt förtjust i..
6. Jag är som lyckligast när jag har fått i mig lite alkohol.
7. Jag tycker att det är gott att doppa pommes i milkshake!

Jag utmanar; annaeelisabeth.blogg.se / naazli.blogg.se / alxandraaa.blogg.se / thomlinus.blogg.se / emeliemohlenberg.blogg.se.

Kommentarer
Postat av: Barre

Du låter lite som alkis. ;) Hahah skojade bara. ^^ Du är säkert väldigt bra på Singstar. ^^

2009-01-15 @ 13:12:46
URL: http://forkmaster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0