Allt är så nära perfekt.

Jag är sliten, trött, hungrig och tjurig.
Vet precis vad som skulle vara de allra bästa just nu, men men ..


Imorgon är det först promenad, bila och sen jobba.
Samma sak på onsdag, sen kanske terassen på kvällen?

Sen på fredag är det begravning, känns ju inte så rolitg direkt.
Mormor kommer ner i samma veva, yeeey.. Eller(?!)
Och på söndag fyller farfar år, så då ska jag upp och tända ljus.



† Sovgott farfar och gammelmormor †


_________________________________________________________________________

Egentligen vet jag inte hur jag föll så lätt, men det gjorde jag.
Jag föll direkt, hårt och kärleksfullt. Allt jag kan säga är, kärlek. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0