'Cause nobody wants to do it on their own, and everyone wants to know that they're not alone.

Sovit i stort sätt hela dagen, är fortfarande trött, mår illa, ledsen, irriterad och allt annat som man kan vara på samma gång.

Min helg har bestått av jobb, fredagen jobbade jag till 02.30 och igår blev de till 03.00.
Och nästa helg blir likadan..

Jag vet inte hur jag ska orka, hela veckan jobbar jag 10.°°-21.°° förutom på onsdagen då blir det till 22.°° istället för att det är grillnatta. Och jag hade så gärna velat gå på fotbollen med Alexandra istället, men som sagt, här hinner man inte med mycket.


Från min sida, hinner jag inte med dig heller :(
Och det suger, för jag saknar dig så mycket! ♥



Godnatt igen, eller något..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0