:)

GRATTIS VIKTOR PÅ FÖDELSEDAGEN!



i tisdags blev de jobba lunch, efter det käkade jag glass på torget sen hojjade hem i värmen.

tog mig en tupplur, sen kom johan, viktor, martin, thom och erika. satt ute och pratade om allt möjligt och planerade lite, sen åkte vi till donken åt/fikade. Sen åkte viktor, johan och marin hem till sitt och jag, thom och erika till oss. sen kom martin tillbaka, kollade på film och pratade om allt mellan himel och jord sen sov.. blev tydligen inte så jätte mycket sömn, jag höll på dö för att jag har så fruktansvärt ont i armen fortfarande och martin blev attackerad av alla mygg..

vaknade av den äckliga värmen, käkade frukost, låg och pratade sen åkte martin hem och jag följde med morfar ut till bredsand och åt mat, sen till sjukhuset, skulle sen egentligen ut till viktor men jag hade inte badkläder och så med mig så jag åkte hem och somnade på soffan där jag sedan legat nästan hela dagen, inte orkat lyfta ett finger knappt. Gick upp och käkade sen la jag mig igen. Slog på filmen Rallybrudar eftersom att jag inte sett den, helt okej. rätt skoj faktiskt ;D haha..



Jag har inte fått ett enda myggbett på hela dagen, kommer ner på mitt rum och har varit här max en kvar och jag har fått 7 stycken redan ;o seriöst :( jävla skit-mygg, jag hatar sommaren på det sättet!


nu ska jag duscha, sen lägga mig och sova :)
imorgon blir det att pressa i solen, fira viktor och lite så :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0