Jobbig fredag.

dagen började med att jag vaknade, upp oich käka frukost då jag får blondsockerfall, igen ;/ .. la mig på soffan och drack sött, så när de gick över var jag lagom stressad eftersom att jag skulle varit nere på stan till kvart i åtta, hann precis i tid. Efter det drog jag upp till fia för hon hade min plånbok och jag var tvungen att gå på apoteket och köpa salva o så till tattueringen. Sen åkte vi till systemet, sen hem till mig och kollade på när easton badade i sin fina gröna badbalja pappa har köpt, haha.

Sen var det bara att göra sig iordning, för en var det begravning. Kändes helt okej, med tanke på att gammelmormor dog av ålderdom, hon var ändå 92 år och hade levt ett långt liv. Men när man ser folk ledsna som alltid är starka, så brister det själv, det blev fruktansvärt jobbigt. Efter det åkte kusin med mig, mamma, pappa thom och erika ner på stan och käkade glass innan middagen. Som var urkass, vilket jag visste från första början när jag fick veta vart vi skulle äta någonstans. Efter det blev de systemet, hem och laga mat, och börja packa..


MOTALA FESTIVALEN IMORGON!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0