Lösenordsskyddadblogg?

Funderar på det här med lösenord på bloggen.
Eftersom att man kan inte blocka enbart vissa personer, egentligen tycker jag att det är kul att folk man inte känner osv följer ens blogg, den är ju trotts allt öppen så alla kan se den, så på ett sätt får man väl skylla sig själv. Men när det går så långt att folk blir osams med varandra för vad jag skrivit i min blogg, är urlöjligt. Jag skriver ju faktiskt vad jag vill i bloggen, det är ju min blogg. Och om man nu stör sig så extremt mycket, är det inte svårare än så att bara ge fan i att läsa, eller har jag helt fel? Jag skriver vad jag gör om dagarna, skriver jag om känslor nämner jag oftast inte namn, det är som sagt min blogg och jag skriver vad jag vill. Och om det är någon som har problem med det, får ni jätte gärna komma och säga det till mig istället för att sitta och snacka massa skit som om det är så mycket bättre. Men det är ju som sagt, min personliga åsikt.



Bjuder på en halvsportsligbild, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0