Michael Jackson



Jag vet att det var några dagar sedan Michael Jackson dog..
Igår var hans minnesstund, jag missade det men jag vet att det var många
som satt bänkade framför tvn från två på dagen tills sent inpå natten.
Jag och Sofia kollade snuttvis på det, på aftonbladets hemsida idag.
Jag har aldrig varit ett "fan" av honom, lyssnat på vissa låtar och så som
man gör med många artister. Och det är väl därför jag nämner detta, att
jag läste i tidningen om att hans fans hade börjat tagit livet av sig ;o
hallå, vad fan är det? klart man kan tycka att det ät tråkigt, men sluta överdriva.

Tycker även att det är konstigt att ingen fanns där och stöttade honom när
han väl behövde det som mest, men nu när han är död så bryr sig precis
hela världen. Säga vad man vill om honom, men musik kunde han göra och
han har berört så många hjärtan. Vår generation av Elvis har dött och
Michael Jackson kommer finnas med i historia böckerna.


en av de låtarna jag lyssnat på, gillar även man in the mirror :)







Vila i frid, hälsa farfar och gammelmormor och alla andra som lämnat oss kvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0