Motala festivalen.

Gick upp runt 6 på morgonen för att käka frukost och lägga ner det sista i väskan. Åkte sedan och hämtade My och Per. Sen fortsatte färden ner mot Motala festivalen, åkte upp till banan på en gång och satt där resten utav dagen, alla sov i omgångar, alla var nog lika trötta skulle jag tro. Käkade godaste kebaben, träffade sjukt mycket folk, alkohol, massor av sol och det gick bra för Jonas :)

Åkte till campingen då det var slut för dagen, slog upp tältet, (för jag är så sjukt bra på det!) sen gick vi och duscha, och vattnet som rann av kroppen var i stort sett svart, så jävla grusig var man, men alla var ju lika smutsiga så det gjorde inte så mycket, haha. Vi campade ihop med alla ifrån Enköping, så var var en hel del människor. Drack, spelade fotboll och inväntade kusin Jonas och när han kom gick vi ner till sjökrogen och åt och drack :) .. Gick sen tillbaka och träffade Simon och alla hans kompisar. Jag blev trött och frös och skulle gå och sova, men något kom tydligen imellan på både gott och ont, fick lugn o ro igen, tills Jonas vill att jag ska med honom, gurra och my till sjökrogen, alla andra stanna kvar, så visst, klär på mig och går. Drack ännu mer, träffade Julia och hennes lillebror plus massa annat folk, konstigt folk också, han med jackan till exempel, killen försökte ragga med att komma och säga, "Hej, har ni sett mitt hjärta?" Och när ingen hörde vad han sa (han kom från småland) då sa han "Jo jag undrade om någon hade sett min jacka?" Riktigt tönt, och han var 28? ;o anyway. När sjökrogen stängde gick vi tillbaka till campingen igen, hittade en sovande oskar utanför sin husvagn då blandannat, sen fortsatte vissa att dricka, men inte jag, jag hade ingen lust. Trotts det, var jag nästan vaken längst, bara för att jonas var så dum och försökte ta min sovplats hela morgonen. Och när han väl gett upp det, då skulle vi ligga och prata, haha. Vet knappt när vi somnade, men tidigt var det och tugnt sov jag med tanke på att jag inte vaknade när alla drog vid sex tiden på morgonen, my och dom hade tagit upp bildörren (jag sov i bilen för den delen, gjorde det skit mysigt, haha) och hade letat genom den efter pappas alla saker och jag sov som en stock ;D ..

Åkte till donken och köpte frukost, vilket jag älskar!! Åkte sen upp på banan i ösregnet, klädde in oss i soppsäckar och hade paraply, såg även sebastian, en kille jag träffade när jag var på kos. Han såg nog inte mig och jag vågade inte heja ifall att han inte kände igen mig, haha, men det var kul att se honom ;b världen är bra liten!! Pappa och jag var väl på området en timme, kanske två tills vi gav upp, åkte och hämtade bilen sen hämtade vi upp Per och My och åkte hem, äntligen. Trött, frusen och blöt, jätte bra kombination. Sov i bilen hem, gjorde ett stopp för att käka på Max, sen sov jag igen.




  
  
  




  
  






Nu ska jag duscha, slå på en film eller något, jobbar imorgon, så det är lika bra att vara utvilad. Tror jag jobbar heldag, har inte kollat upp de där än, haha, men det blir nog skit bra :) ..



-
Du kan inte vara på ett sätt ena studen, på det sättet du och jag alltid är mot varandra, sen ändra dig. För om du tror att det här är på dina villkor har du fel. För samtidigt när du håller på som du gör, så sitter du och säger att det är lika bra att vi inte har med varandra att göra. Fine, men dra då istället för att sitta kvar med mig. Det var du som kom till mig igår, inte tvärtom! Jag bad dig gå, för allt du sa, ändå stannade du kvar. Varför? Kan du säga det till mig? Du bad mig säga sanningen, att jag skulle fråga det jag ville ha svar på för att du skulle vara ärlig, men det går ju inte med tanke på att du hela tiden pratar bort dig. Du vet precis vad jag tycker, så jag förstår inte vad du håller på med! Blir så grymt less på oss två, för det är alltid samma visa, såhär har det varit i alla år.. Jag bryr mig seriöst inte, allt jag tyckte igår var att det var roligt att träffa dig och få känna att vi är vänner. Men det går ju inte för dig, för det är antingen mer eller mindre än så. Du gjorde ett val igår, stå fast vid det, för jag tänker inte lägga ner mera tid på något som ändå aldrig kommer kunna funka. Jag trodde inte att det skulle vara så svårt att vara kompis med någon, men tydligen hade jag fel på den punkten också.
-



H Ö R S !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0