Mysdag.

idag så vaknade jag i ett tomt hus, kände mig ensam på ett dåligt sätt för första gången här hemma ;b haha, så jag tog easton och ut och sprang :) fick samtal från fia att hon var påväg till mig, så käkade vi frukost ihop sen åkte vi till henne och hämtade saker, sen hämtade vi upp martin och viktor och drog till äventyrs-golfen på hälla :) martin var "skrivare" medans jag, fia och viktor spelade. jag kom förstårs sist, fia på andra plats och viktor vann.. hade jag haft bättre tålamod hade jag kunna vunnit ;/ .. men en annan gång när jag är mer taggad ;D


åkte och käkade på max, jag är snäll och bjöd. bestämde även att jag och fia skulle bjuda på mat. blev jag som fick laga mat, (och lite martin, haha) fia gjorde salladen och viktor fixade saft, blev kanon gott :) sen blev de tvspelande osv. en sväng till ok/q8 och nu är jag hemma.



you, you and you, thats it ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0