Onsdag, jobb + terassen.

Dagen började åt helvete, men den hade aldrig kunna slutat bättre..

Efter de förra "onsdags" blogg inlägget bröt helvetet lös efter maten. jag hittade varken leg eller bankkortet, LYCKAT!  Letade egenom rummet 8000 gånger, ingenstans. Kunde knappt tänka klart när jag hade det sist, hade jag väska, vad hade jag för kläder, vart var jag osv. men nej, ingen framgång. Arg som ett jävla bi, kommer sofia och hämtar upp mig sen åker vi en runda, markerar vad som är vårat ;D .. Sen åkte vi till emelie, där satt Kristoffer, Emil och Kalle, sen kom även Janita :) Drack och umgicks, sen blev de taxi ner på stan, jag, sofia och janita åkte en och dom andra en. Vi strulade och höll på, -"Jag kör tillbaka och hämtar dom andra också, för jag måste hjälpa dom på ett väldigt speciellt sätt", fan vad vi skrattade, haha!


En skit rolig ute kväll med massa gott dricka osv, utan att spendera en ända krona, kan inte bli bättre! ;D haha. Hade lugnt kunna festat ännu längre än till 01.00 .. Men men, folk skulle upp och jobba osv.. Så jag gick hem till martin och kollade på film och sådär! :)

Jobbigaste var bara att under tiden hade jag glömt bort att jag skulle upp och bila, vad lyckat tänkte jag imorse när klockan ringde. Men men, upp och göra mig iordning, för att gå ner på stan.


Väl hemma nu, så har jag en jätte snäll mamma, hon har nämligen givit mig en microvågsugn!! :D Ingen ful sån där vit, gammal.. Utan en svart, skit häftig! Jag älskar verkligen allt sånt där, så det var en bra present!









Kommentarer
Postat av: Emelie

snygga bilder va? ;P <3

2009-07-16 @ 15:29:19
URL: http://emeliemohlenberg.blogg.se/
Postat av: Blondiie

gumman, snygga bilder men ena bilden är juh lite pinsam :P trodde de va ett skämt att du skulle lägga ut den! Men tänkte bara säga att jag lägger till din blogg på mina länkar nu satt jag kan läsa den ofta =) & kommentera. Tack för en underbart rolig kväll igår <3

2009-07-16 @ 17:24:20
URL: http://lifeofblondiie.blogg.se/
Postat av: Anna mamma

Vad du glömde nämna i ditt inlägg var... Hittade du ditt bankkort? eller var det din snäääälla mamma som städade ditt rum ordentligt, och hittade det, som sen smsade det till dig, så att du kunde njuta och ha roligt på din terassen kväll... ;)

Varsego lilla gumman! puss

2009-07-16 @ 23:50:37
URL: http://eleonoreida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0