onsdag

betyder terassen.

idag blev de först bila, sen jobba och idag hade vi skit roligt på jobbet, jacob jobbade även :) efter jobbet hojjade jag hem, satte mig här och kollar runt på bloggar och facebook, även mormor&stig är här nu. ikväll blir de god mat, sen ska jag och sofia till emelie, sen ner på terassen och mysa, om jag hittar mitt bankkort vill säga :)

fick även besök inatt, till och med jag kan förvåna mig själv, haha.


ledig imorgon och fredag, men ska bila så det är upp tidigt ändå :) på fredag är det även begravning, känns inge roligt alls ;/ .. sen vet jag inte riktigt vad som händer resten av helgen, sofia åker till mora och jag är sugen att åka till motala. får se vad pappa säger, han och jag har en hel del att disskutera när han kommer hem, haha!

-
Snart där, snart har jag allt jag någonsin önskat mig, snart är allt det där mitt. Alla drömmar är snart verklighet, men det är en sak som fattas, en sak jag inte själv har makt över, något jag inte har kontroll över. Någon som själv måste göra ett val, och det är tufft. Jag vill inte snubbla på mållinjen, jag vill inte ha dig i mina drömmar längre, jag vill att du ska vara med och uppleva något som varit mina drömmar.
Jag önskar mig, dig ♥
-


puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0