Sanningen gör ont.

Fick reda på något mindre roligt idag och allt blev bara konstigt och även jag. Mycket som hände bara för någon vecka sen och sen nu, hum hur går de ihop? Iallafall, tror vi båda kunde minnas, skratta och inse att de goda överväger de onda, i alla lägen. Jag vet att jag skrivit massa ont om ordet 'föralltid' och kommer nu ta tillbaka en del.. Kanske finns det något som existerar som heter så, jag tror på det, nu. När jag fått de lite svart på vitt. Jag älskar dig och det kan ingen annan ändra på. Vi behövde det här, allt som varit. Jag är glad iallafall att du fått veta precis ALLT, varför saker och ting är som de är och varför jag beter mig som jag gör. Och att jag vet allt gällande dig med. Jag hoppas på rätt beslut. Jag har saknat dig så mycket. Och många skakar på huvudet nu, men ingen vet hela sanningen förutom du och jag. Alltid och förevigt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0