tiden bara går..

Fick hem studentbilderna idag, katalogen och klassfotot.

Jag kan inte fortfarande förstå att jag faktiskt har tagit studenten och jag kommer aldrig mera komma tillbaka till mina kära klasskompisar, mina underbara lärare, mitt tuffa skåp och alla dagar man bara degade med alla.. De har snart gått en månad, och om en månad börjar det igen.. Och det kommer vara så fel att jag inte ska stå där vid bakfickan och invänta alla, få kramas med alla man saknat under sommaren och allt. Vi borde tagit vara på tiden vi hade ihop mycket bättre, de sista veckorna vi hade ihop var så jävla roliga och det är dom jag kommer minnas bäst.

Jag kommer alltid minnas er, mina kära HR3are! ♥




Mösspåtagningen den 28e maj 2009.

Kommentarer
Postat av: Sofia

sv, thank you darling!

2009-07-03 @ 07:17:40
URL: http://sofiawagerlind.blogg.se/
Postat av: Anonym

JAG SAKNAR HR3!! <3

2009-07-04 @ 16:11:41
URL: http://alxandraaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0