tvspel och msn lan ;D

dagen har även bestått utav att jag och pappa varit runt enköping och raggat, har hittat världens finaste tapeter jag ska i vardagsrum/sovrum när jag flyttar ;D haha, jag vet, men vad gör man? sen kom min kära vän carolina upp, åh vilken mage hon har fått :) vi åkte ner på stan, tog en fika och pratade om de värsta vi gjort, minnen och allt som någonsin kommit i våran väg, blev många goda skratt och jag behövde den tiden med henne :) sen åkte vi till leklust, kollade bebissaker, sen träffade vi fia en sväng :) sen hem, städade, träffade jasmine&oscar och fick veta lite goda nyheter :) sen kom fian hem och hämtade upp mig sen åkte vi vidare och handlade.. 

och nu sitter jag här på antons dator och fia sitter på peji's. Och vi har msn/bilddagbok/facebook lan medans vi väntar på att de ska bli dreamteams (mitt och fias lag) tur att spela skiten ur resten ;D haha, vi är så totalt grymma, just nu är det fifa 09 som gäller, vi vet knappt hur man gör, vad man använder för knappar osv, vet knappt hur man spelar fotboll annars, ÄNDÅ och trotts det så spelar vi skiter ur killarna ;D 


jag har även varit duktig att lagat mat åt barnen johansson + vänner, de känns som att dom behöver en hjälpande hand ibland och självklart ställer man upp, jag tyckte väl att vi kunde äta spagetti och köttfärsås, kändes mer passande. Men när Sofia för en gång skull ska välja mat blir det alltid tacos, så himla tråkigt ;b men men, vad gör man inte? Mindre jobb för mig haha. 



dags att spela, hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0