måndag.

i lördags var jag ute och sprang i lite mer än 1,5 timme. börjar fundera på när fan jag slog i huvudet och är ute och springer på en lördag kväll? helt sjukt, haha. Men jag var väl tvungen efter att jag hade haft en utekväll, även fast det inte blev så mycket dricka ;D kom hem, slängde mig i duschen, sen kubbade vi med grannarna, tjejerna mot killarna. Och vilka vinner, som vanligt? Tjejerna. Båda gångerna! Sen så blev de krocket, där de blev många heta diskutioner, men vi överlever ;D ..


igår så åkte jasmine, jag, patrik och simon ut till bredsand och tog en glass, tog en sväng till härnevi och lämnade jasmine's vinterdeck och åkte runt o visade lite, köpte mat sen åkte jag och jasmine hem till mig och lagade mat och myste. träffades senare då jasmine fått nyckeln till hennes lägenhet, gud vad fin den är! ligger pefekt och är verkligen jätte mysig, kommer nog bli mycket bättre när jasmine får in alla sina saker och allt hon ska köpa på ikea osv :) sen åkte jag till martin, kollade på braveheart, inte de bästa jag sett fast jag kollade knappt, för så intresserad var jag haha somnade nog ganska sent..


upp vid nio för jag skulle med mamma och moster till uppsala, bar emot att lämna men men :( .. fick en klänning inhandlat tills begravningen på fredag och lite annat, åt även godmat. hemma i enköping, kommer jasmine och ligan o hämtar upp mig för att vi sen skulle åka till västerås till ikea. Handlade massa fint, jag vill ocksåååå!! Men men, dom blir nog klara med de mesta sånt i lägenheten ikväll, sen är det bara jasmine's saker som fattas, sen är de klart! :)


i ♥ hångelattack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0