You are so fucking awesome!

hel dag med sofia igår efter hennes jobb, raggade runt och bara var. lagade micro mat och spelade kort och var alldeles för övertrötta, haha <3


upp tidigt, och fan vad jag är glad! :) idag kändes det bara så jävla bra alltihoppa, riktigt nöjd! :)


blev västerås med jasmine, patrik och simon, köpte en liten grej till bilen och lite smått.. jag och jasmine fick oss även ett par goda skratt när hon och jag satt och pratade, vilken jävla nolla han är, vissst jag kände honom inte, men aldrig trodde jag att han skulle kunna skjunka såhär lågt, idiot.


ikväll blir det utgång, tänka sig...



You are so fucking awesome and i adore you.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, jadu, hon verkar lite veck... :P

2009-07-11 @ 11:06:22
Postat av: elizabet

Hahah sorry för att jag skrämde dig :D Haha, lite kul vare ;) PUSS !

2009-07-12 @ 17:08:22
URL: http://elizabetanz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0