. . . . . .

Hej Alla kära bloggläsare där ute i världen.

Ville bara säga att imorgon tar jag studenten, jag har mobilen med mig och bloggar lite från den så ni hänger med mig under dagens gång. Hur ska jag klara mig att inte blogga på en hel dag liksom?

Har även köpt lite nya saker som jag även ska visa upp, annars tappar man ju läsare om man inte visar upp sin nya look och sin ny druckna latte nere på cafét.


Xoxo, älskar er!

_____________________________________________________________________


HOST HOST!
Ja. vad ska man säga? Gjorde ett lite ironiskt inlägg, inte kopierat utav någon men skrev så som folk i enköping gör, syftar på två vissa speciella tjejer, som tror att dom är så kända? Ha kul istället, fan, och börja sköta om ja, du vet vad!!!


Hejsvejs! :D

Kommentarer
Postat av: thriffa

haha rolig du är :D, menar du isabel natta och madde?

2009-06-04 @ 22:26:16
URL: http://thriffaaa.blogg.se/
Postat av: idaa

va? ;s

2009-06-05 @ 15:57:26
URL: http://eleonoreida.blogg.se/
Postat av: sofia

vilken fitta är de som kommenterar sista inlägget? hahah vågar inte säga sitt riktiga namn, o eftersom jag känner ida vet jag att hon inte tar illa upp,haha ypur night mare, moooget ;) ihihiihiiih..



tack för jag fick ett skratt iaf, HAHAHAHAH. kom med dit riktiga nästa gg så ska vi se vem som är mardrömmen här!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-06-06 @ 16:25:14
URL: http://frunordman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0