:)

Och så gick man ut igår igen, hade så sjukt roligt med oscar, jasmine, sandra och alla andra man umgicks med, linda blev även min storesyster, haha! hade skit kul och idag kan man inte prata heller, men det är smällar man får ta! :)

kom även på att jag borde nog börja packa, åker ju till grekland på tisdag.


-
Måste även skänka en liten tanke till den söta tjejen som tycker om mig så mycket att hon sitter fast klistrad vid min blogg och bara MÅSTE kommentera. FJ- trash var ju nästan bäst, med tanke på att jag hatar fjärdhundra och allt folk som bor i den hålan. Visst, jag har gått i skolan där osv, och om jag är Fjärdhundra trash, då vill du nog inte ens att jag ska sätta ord på vad du är. Och ja, tydligen kunde man ta studenten ändå ;) Undrar hur gammal du är egentligen, för det verkar som att du är 12. Feg är allt jag kan säga, du kan ju ta det här MED mig istället, men du verkar ju tydligen vara jäävligt rädd för något, skicka sms eller ring så kan vi ses, antar att du har mitt nr annars, kan du ju fråga efter det i din nästa patetiska kommentar. Säg vem du är och stå för det, eller ge bara allmänt fan i att kommentara.
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0