fredag - hamnfestivalen.

som jag skrev i de tidigare inlägget så skulle jag lägga mig och sova i solen, vilket inte gick, så då kom jag och tänka på Charlotte, så jag messade henne. Då ville hon ses och luncha så då gjorde vi det, hade massa att skvallra och prata om, alltid lika kul att träffa dig sötnos.


åkte hem, försökte sova, gick knappt. Så jag följde med mamma till optikern, där jag nickade till x antal gånger, haha.. Väl hemma runt sex somnade jag, vaknade halv nio fast min pappa lovat att väcka mig vid kvart över sju, men han tyckte att jag behövde sova, med tanke på att jag varit vaken över 33 timmar och festat och levt rövare och skulle snart börja om och festa igen, så visst, det var väl rätt snällt ändå att han lät mig vara. beställde pizza och gjorde mig iordning, fia kom hem hit, sen fortsatte vi till min farbror för att gratta honom, där blev de shotts, drinkar, champagne och vin. Rörde oss sedan ner till hamnfesten, drack ännu mer och i detalj vad som hände där nere minns jag inte.. Jag och fia skiljdes någonstans på vägen och martin körde hem mig.


Tack mamma och pappa för inatt..
Ibland är jag faktiskt glad över att fortfarande bo hemma. <3


Kommentarer
Postat av: mamma

Vi finns alltid för dig Honey... ;)

2009-06-28 @ 17:20:15
URL: http://eleonoreida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0