hr3 är de bästa jag vet!

Klockan är över tolv, det betyder alltså att imorgon tar vi studenten!

Ni kommer allihoppa alltid ha en varm plats i mitt hjärta, sista veckorna har varit så underbara att jag önskar att man kuned stanna tiden! Varför kom vi inte på allt detta tidigare!? Jag tycker om er så fruktansvärt mycket att tårarna kommer rinna på fredag, ni är bland de bästa jag vet och jag älskar att umgås med er, ni alla är speciella på olika sätt och vis, jag kommer alltid minnas er och jag kommer sakna er och all tid vi spenderat tillsammans! Älskade ni, underbara HR3, fyfan vad vi är bra och nu har vi bara festen kvar :(


Kommentarer
Postat av: malin

vi får fortsätta träffas efter också.. jag har så fruktansvärt kul med er alla! <3

2009-06-04 @ 03:14:19
URL: http://maliiinforsberga.blogg.se/
Postat av: Anonym

HR3 tjalalala

2009-06-04 @ 23:28:12
URL: http://alxandraaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0