igår tog jag studenten!

Det blev en lång dag/kväll/natt/morgon.
När jag vaknade, hade jag ingen röst kvar!


Återkommer med hela studentdagen senare, med bilder osv.



-
"Your nightmare"
Roliga du, har du något att säga, stå för vem du är.
Allt du verkar vara är en feg liten skit ändå, dina ord
biter inte på mig. Och antagligen tog kanske just DU
åt dig av mitt inlägg, så man kan ju nästan gissa sig
vem till vem det är, jävla tönt, jag kan inget annat än
att skratta åt dig, ditt liv och "hum.." .. Haha, patetisk.
Och att jag ska lära mig stava? LÄR DIG SVENSKA!
-

Kommentarer
Postat av: sofia

vilken fitta är de som komenterar hela tiden, hahahaha PINSAMMA JÄVEL, stååå för den du är,



till skillnad mot dig så har hon tagit studenten har ett jobb har ett bra liv, du verkar bara tragisk!!!



kom till mig o säg samma sak som du skriver här så ska vi bli två om vem som ska få ett ugly face!!

2009-06-07 @ 01:08:39
URL: http://frunordman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0