lördag

jag och linda drog en runda ut till bresse, glodde på folk, snackade massa skit och tog en glass i solen. åkte tillbaka till stan för att hälsa på fia under hennes lunch på jobbet, sen åkte vi ner på hamnfesten för att kolla när mina tjejkompisar skulle dansa :)

hem, duscha och börja om igen.. det gick segt måste jag säga, riktigt segt gick det, tills min kusin Jenny och alla började ramla in, jenny och hennes vännina Nina började hälla i mig tuttifrutti vodka, vilket faktiskt var riktigt gott. Sen gick det bara utför.. Hade skit trevligt, martin, johan, putte och alla dom kom, sen sist men inte minst, sofia och linda, som skulle komma typ först. Haha, men men fint folk kommer sent ;D .. Åkte taxi ner på stan med Johan, sofia, linda, mamma, pappa, tomas och alla, kommer knappt ihåg vilka, haha ;D .. tog ut pengar, sen hamnfesten. efter hamnfesten blev de torgmat och sen hem.


puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0