måndag

gick upp tidigt för att möta upp jasmine, oscar, simon och patrik. åkte ner på stan först till mitt jobb och köpte sedan förköp tills helgen. sedan bar det ut mot oscar's sommar stuga :) vi åt mat, badade, solade, åkte båt, ring och vatten skidor! åkte även efter ett tag till koffsan med båten och mötte upp mathias, mattias, krille och rasmus, dom ville också åka ring med oss :)
  
  


myste där ute hela dagen med alla dom, sen åkte vi hem, väl hemma skyndade jag mig för att fialotta var på väg, för vi skulle till fanna ip och möta viktor för att kolla på patriks match :) hem och lagade mat, sen satt jag och fia och kolla på bilder på  min dator resten utav kvällen, nostalgi kväll.



Greklandbrännan sommaren 2009
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0