midsommarafton

morgonen började med att pekh ringde och väckte mig, han skulle komma förbi och hämta sina brillor, javisst bara att vara snäll och gå upp :) gick sedan och la mig igen, vaknade vid tre igen då sofia ringde och väckte mig.. då var det tydligen dags att göra sig iordning för fest. mindre taggad hoppade jag iallafall in i duschen, slöade mig, käkade middag med mamma och moster o alla dom. sa till sofia att jag inte orkade hänga med till louise, så jag och jasmine drog ut till örsundsbro istället till mallan och festade där, fick mig en karatefylla så det hette duga och den smällen får man ta idag. träffade på massa folk där ute som man inte träffar varje dag, jag och albin andersson satt väldigt längre och pratade gamla minnen från grundskole-tiden, gud så jag skrattade, han berättade saker jag inte ens kom ihåg, haha! spelade även våghals och min favorit lek "jag har aldrig..", hoppade stuttsmatta, vilket var hundra år sedan jag gjorde, sjöng, dansade och bara hade det skit kul. tog sedan natt-bussen hem, träffade även sandra och johannes på vägen till mr, har verkligen saknat dig, blev kvar där tills kvällen till slut kraschade. hade trotts allt en hel mysig midsommar, även fast den slutade som den gjorde, spelar det ingen roll, för så länge jag fick träffa dig så var jag nöjd!


Kommentarer
Postat av: Linda Eriksson

Kul att jag fick träffa dig sötnos, hoppas vi ses snart igen<3

2009-06-23 @ 23:55:48
URL: http://www.lindaeriiksson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0