midsommardagen..

heter det så? ;s humpf...


idag har jag bara sovit, vaknade med världens sprängande huvudvärk, men det är såna smällar man får ta efter en lång kväll/natt/morgon ihop med massa alkohol.. mamma och alla var chockade när jag kom upp eftersom att dom inte ens trodde jag var hemma, skit kul att se deras miner ;D .. alla åkte till fjärilsstigen och flyttar, förutom jag, för jag tyckte att jag kunde få slippa de, haha, så jag la mig på soffan, hyrde filmen, i taket lyser stjärnorna. Och den var faktiskt helt okej :) iförrgår hyrde vi den omtalade twilight, visst var den bra men aldrig så bra som alla säger, så det var en liten besvikelse ;/ nu sitter jag här och filurar på vad som händer ikväll, hörde tal om utgång, men undrar om det är många som går ut ikväll? visar sig, får se hur vi gör.. just nu är jag inte direkt dugen på att ens ta mig ett glas vin, men även det kan ju hinna ändra sig, är fortfarande off med tanke på allt som hände inatt, får se om de löser sig eller om vi aldrig mera kommer kunna prata med varandra.. det blir väl en tidsfråga.



You fuck my head up but i adore you anyway ♥

Kommentarer
Postat av: Josefin & Sofia

Ja jag vet men om de inte kom ut för mkt så skulle dom ta bort sina anmälningar. men jag kan säkert förklara för dig senare pullan. kan ju säga att jag har en 5x3 cm stor kal fläck i skann! hahhaha men de är fan lindrigt i skillnad mot den andra bruden! ASG!<3 / jossan

2009-06-21 @ 13:14:04
URL: http://vonslyners.blogg.se/
Postat av: Josefin & Sofia

jo precis:P Men men jag tyckte de va as kul på midsommar va skönt att få ut lite ilska ur kroppen. låter lite sjukt men de är sant:D haha jodå de är bara bra med oss:D ikväll kommer ett videoinlägg:P mohahahaa aSG!:D själv då pullan?? pusspuss<3

2009-06-21 @ 14:45:37
URL: http://vonslyners.blogg.se/
Postat av: malin

svar: jo om jag har pengar kommer jag med :P

2009-06-21 @ 16:44:31
URL: http://maliiinforsberga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0