nästa stopp; grekland.

nu är jag vaken, somnade inatt sen någongång eftersom att vissa inte vet vad respekt är. hursomhelst, har gått igenom min väska nu en sista gång, dubbelkollat alla osv, nu ska jag snart hoppa in i duschen, sedan vänta på att klockan ska ticka iväg så familjen johansson kommer någongång! :)


ska bli så skönt att få komma bort, vila upp sig i den underbara miljön och allt, vila är iallafall det jag skulle behöva, är sliten efter dessa veckor som student vilket har innehållt en hel del festand, men man ställer ju upp för laget som man säger (;  .. planet går 17.45 och innan de har jag förmodligen ätit och druckigt något gott på arlanda, skönt att slippa dessa jävla problem med att inte vara 18år, för det suger.. men nu så, tur även att fialotta är 20 år, så kanske hon kan bära hem något gott att dricka till mig också, mums!



Vi ses när jag kommer hem, nästa onsdag!



Kommentarer
Postat av: Emelie

Ja, just de, hehe detr hade jag glömt ni får ha det kanon där nere! :) festa lugnt puss <3

2009-06-09 @ 12:03:55
URL: http://emeliemohlenberg.blogg.se/
Postat av: sofia

vi kommer snart älsk :d klart jag kan, faan denna vecka ska vi vila upp oss ;) HAHAHA <33 älskar dig pinglan

2009-06-09 @ 13:16:20
URL: http://frunordman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0