nattuggla eller rugguggla?

klockan är runt 20 i 10 på förmiddagen och jag har inte gått och lagt mig än, jag är knappt trött..


igår jobbade jag först, sen stressade till fia, drack vin, busade, lyssnade på musik och skvallrade. sen kom johan och niklas och hämtade oss, sen mötte vi upp martin, viktor, putte, pekh och törner, ner på hamnfestivalen där vi rockade loss i max en timme, raggade till mig en joar tröja, fia dansade på scen och vi röjde loss med joarcrew.

drog sedan till statiol med viktor, pekh, putte och fia, käkade sen drog vi ut till viktor där vi natt och naken-badade, lekte någon lek fia hittade på i bastun, gick husesyn osv, finns väl mycket mera att säga egentligen, men jag skippar det.. jag älskar huset är något jag kan öppna mig om :D !  gick sedan och "la" oss, var inte direkt mycket sömn.


halvsovit både jag och fia tills vi fick panik av värmen och vattenbrist, så runt 6 tror jag klockan var, gick vi till kolarvik för att kolla om fias föräldrar var i stugan, vilket dom inte var ;@ .. så då gick vi in till stan, till donken för att käka frukost, sen upp på stan då fia gick hem och jag tog cykeln och cyklade hem och nu sitter jag här :) ska lägga mig på baksidan och pressa nu, kanske ta och sova när jag har chansen så jag orkar börja om igen om några timmar.


ikväll blir det partaj hos min farbror, sen vart vi tar vägen är oklart, sen blir det hamnfesten.
imorgon är det fest här hemma, alltid lika kul med alla blandade människor! :)



hörs, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0