Söndag och måndag

Sliten och mär, ännu en dag.. Vaknade, åt en frukt, gick och sov. Vaknade, upp och drack vatten, sen sov. Vaknade på riktigt mot kvällen, då kanske jag sovit färdigt min "sova-middag-timme" fast de var mer än så.. Pappa och jag åkte till donken, satt på baksidan och käkade ihop med mamma och myste där och pratade om helgen som gått..

Efter ett tag dyker Erika, Thom och Martin upp, dom skulle till Viktor och grilla så jag följde med dit, myste i solen och bara var. Ute hos Viktor var även Simon och Johan :) Johan, Thom och Martin badade och lekte, en annan var på tok för mör för det.. Sen hem, duscha, försökte sova, gick inte alls.. Messade, och när jag väl fått svar, deckade jag. Jobbig natt, det har hänt så mycket på så kort tid, så det var tusen drömmar, så jag har typ halvsovit hela natten..


Upp vid nio, iväg kvart i tio för att åka och jobba.. varm och dryg dag.. Mellan 16.00-18.00 var det tomt med folk, så det var bara allmänt lamt.. Tur att man har vänner som hälsar på och messar mig under dagen så jag har något att göra iallafall :) Solutade runt 21.20, hem och käkade mat och nu sitter jag här, rastlös, uttråkad och slut i kroppen. Glad att jag bara jobbar lunch imorgon, tummen upp!



  
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0