student 2009

Dagen började tidigt, FÖR tidigt, klassen var för första gången i tid haha, så vid sju kom dom allihoppa nästan och då var jag bara halvvägs med håret, stress! erika och jag skyndade oss och snart var även jag klar så vi kunde käka frukost och mysa med champagne, åkte ner till skolan, sedan kyrkan. Ner till skolan igen och hade världens mysigaste lunch som innehöll både tårar och skratt. Dagen fortsatte med att vi åkte kärra runt stan och levde fan, studenttåg och sedan åkte vi cab jag och jasmine.

Hem och ordnade inför min mottagning, ville egentligen lägga mig och sova men de fanns ingen tid för det. Sen kom alla gäster och vi åt god mat och fortsatte att dricka, inväntade erika, thom och martin som inte direkt var snabba, så då hann jag ta mig en powernap, haha.. Sen kom Patrik, Simon och Viktor också, sen dök även Johan, Putte, Linda och Wicksell :) Drack och hade det bara allmänt trevligt, drog ner på joar och hade skit kul, träffade mina klasskompisar och röjde med dom, fast kvällen blev tidigt vilket inte gjorde mig något, jag var trött ändå och den slutade hur mysigt som helst ♥


Det finns så mycket man kommer minnas, alexandras alla förseningar och alla raggningsknep på mackan, simon som alltid åkte moppe, när man flyttade på emmas lilla bil, anjana's låtar och alla disskutioner, rudolfs alla bus, bråk med ulf, snygg-erik blev snygg-erika, alla flirtar, bråk, tjafs men vi har alltid blivit sams, när vi slogs ihop och blev en klass, folk som hoppat av, alla djupa och personliga samtal med lärare. Alla tidiga mornar i köket och serveringen, allt jag vill säga är att jag kommer sakna alla dagar med er, ni är bäst och jag är så glad att jag fått lära känna er och fått dela dom här tre åren med er, jag kommer alltid minnas er HR3!


  




lördagen då? Jo, började med att jag sov bort hela dagen, sofia ringde och väckte mig vid fyra även pappa kom ner och kollade så att jag levde, de var lika bra att gå upp, sen cyklade jag och mötte sofia och sedan satte vi och vägde mellan utgång och myskväll, de blev utgång, så vi åkte och handlade osv, sedan när kvällen började närma sig 'ndrade fia sig, så jag fick ut med oscar, jasmine och sandra och dom :) sjöng och dansade, drack och hade hur kul som helst! super-kväll, tack!

Kommentarer
Postat av: sofia

sv ; tack gumman och grattis till studenten :)

2009-06-08 @ 13:34:16
URL: http://sofiawagerlind.blogg.se/
Postat av: emelie

Jaha? vem då? .. vad kommenterar den personen då? :S

Ja, men gissa ... en lite nolla som tror hon äger någon.. beter sig som tolv? och bara håller på .. blir så less att en så meningslös människa kan förstöra en så bra vänskap..

2009-06-08 @ 16:58:05
URL: http://emeliemohlenberg.blogg.se/
Postat av: Emelie

JA men visst du :D hehe

Klart, vi läär ju ses :DD

2009-06-08 @ 16:59:26
URL: http://emeliemohlenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0