tisdag

låg ute och pressade i solen, vilket bara var allmänt drygt så pappa och jag åkte ut och badade med easton :) sedan kom fialotta, sen åkte vi och handlade, sen far jag och fia iväg till västerås en snabbis, och det var det verkligen, på 30 minuter inhandlade vi tre klänningar, två shorts, två linnen, leggings och ett nagel limm, bra gjort tycker jag! ;D sedan beställde vi även bikinisar när vi kom hem, två till mig och en till fia!

vägen hem blev dryg, gick sisådär 7km på motorvägen, lyckat!

hem och lagade mat, kycklinggryta, stekta nudlar, stekt kyckling och ris, riktigt gott!

sen åkte vi till statiol o köpte godis och väntade på viktor, patrik, putte och johan :) stog och pratade med dom en stund och så, åkte sedan vidare och sa hejdå till dom på bergsgatan, sen åkte vi hem till fialotta, sen hem till mig och myste.




jag kan inte sätta fingret på vad du gör, varför du är som du är..
inte heller säga varför jag stannar kvar och inte lämnar dig och går..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0