tisdag

igår var det strolade sol och sån extrem värme ute, och idag då? regn och kyla!! blir så jävla less på detta jävla sverige vädret och de värsta är väl att de ska regna på fredag också, och då är hela min student förstörd kan jag lova, usch :( det får regna hur mycket som helst här hemma när jag åker till grekland, men inte nu, snälla låt de vara sol på fredag.

nu är iallafall tiara här och myser med mig, vi väntar på att jasmine ska hämta oss för att vi sedan ska åka och handla mat, för att sedan möta upp resten av ligan sen ta oss ut till oscar's stuga och mysa där hela dagen med spel och grillning, vare sig de regnar eller inte.


3 dagar kvar till studenten.
7 dagar kvar tills vi drar till grekland!

Kommentarer
Postat av: sofia

ja helt cp bara 7 dagar kvar, shiit.

o fAN PÅ fredag smäller de, hoppas ni får guls väder, om inte annat UPPEHÅLL IAF :O



loove you snuttan

2009-06-02 @ 20:25:10
URL: http://frunordman.blogg.se/
Postat av: sofia

haha nee, det är ju bara om jag varit utomlands jag är brun (A)

2009-06-03 @ 12:53:07
URL: http://sofiawagerlind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0