torsdag.

det blev inte mycket sömn natten eller rättare sagt morgonen, oscar ringde ett x antal gånger och väckte mig för han och jasmine hade tydligen planerat hela veckan att de skulle träffa mig direkt, så dom kom på direkten, jag hann knappt äta frukost.. åkte och hämtade upp patrik för att sedan dra ut till bresse och käka mat, älskar hamburgetallriken där ute, mums!

åkte in till stan till oscar för att tanka lite filmer, sen till mig och kolla på grekland foton.. då kom även simpa och emma upp till mig, sen blev de mini golf, oscar vann och jag kom tvåa, jasmine trea, patrik fyra och sist simon, haha! :D efter de åkte jag hem för jag var så jävla trött, hade väl hoppats på sällskap först, men jag orkade inte riktigt fråga.. somnade nog ganska snabbt mellan smsen.


idag fick jag lite sovmorgon, åkte sedan hem till moster och morbror för att kolla in deras nya lägenhet där pappa och mamma o alla hjälper till att tapeltsera och grejar. nu har vi åkt hem till oss för att äta mat, vilket är bra för jag är skit hungrig. Väntar på att fian ska sluta jobba också så vi kan åka och handla.




Jag saknar dig, det har inte gått en dag utan att jag inte tänkt på dig! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0