åh, vad bra det går för mig..

Idag på körskolan så var det inställt, kollade med körtider och de måste skämta med mig, inte förren VECKA 17 finns de tider, vad fan äre här? Så jag måste helt enkelt tänka över mitt val gällande körlärare, vill verkligen inte byta, men jag verkar få ta tider med någonannan. Annrs blir det att köra som fan hemma bara, sedan göra halkan och allt, jag har ju all tid i världen just nu ändå, eftersom att jag är ju (förmodligen) ledig i nästan 2 månader!


nationella prov idag, gick skit bra :) hur nöjd som helst.
har även fått lite arbetstider nu, skönt.
börjat träna stenhårt till 100% nu och de känns o jag är så nöjd med mig själv.
om jag är duktig nu, så kommer jag belöna mig själv med en ny tatuering!


tränat idag, FAN VAD JAG ÄR BRA!
Imorgon blir det core en timme, sedan blir det yoga med tjejerna!





fullt ös, medvetslös?

Kommentarer
Postat av: Erica

fyfan, core är så tråkigt! ;D haha

2009-03-19 @ 09:41:06
URL: http://ericaekman.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0