äntligen fredag

..trotts att jag varit ledig hela veckan och är ledig i ca 7 veckor till!


idag har jag hunnit med ganska mycket faktiskt, diskat, varit och handlat, följde med mamma till sjukhuset och nu har jag lagat mat och inväntar resten av familjen. Har även hunnit med att städa en del, ska fortsätta efter maten, det behövdes verkligen med städning, jag har dragit ut på det så länge som möjligt nu.. ska även hinna med att åka upp till morfar innan jag ska träffa fia när hon slutar.. ikväll var det meningen att vi skulle gå ut, men eftersom att varken fia eller jag har lust eller känner att vi inte kommer ha råd med tanke på de följande helgerna som är betydligt viktigare, så bestämde vi oss för att mysa själva :) så jag har bestämt att hon även ska få äran att färga mitt hår så jag får ordning på det någon gång också.



mat nu, hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0