äntligen vaken!

Äntligen pigg efter över att dygn bakiskoma, grattis!
Igår ville vi ut, men kroppen sa verkligen nej, jag orkade knappt ta mig ut till köket för att äta upp sista tårtbiten, så nej, det får bli nästa helg, eller hur? ;) Idag var de sååå fint väder ute, så när jag vaknade, drog jag i mig frukost sen ner på stan till zophia och gick ut och gick med henne, äntligen pigg och lite fräschare ;D .. Gick runt och började bli hungriga så vi drog hem till mig och hämtade bilen för att sedan bege oss iväg för att äta mat i västerås, skönt med impulsgrejer, jag älskar det.

nu blir det att plugga och vämta upp inför imorgon, för då gäller det!



-
kanske har du aldrig släppt in någon under ditt hårda skal förut för att du varit rädd att själv bli sårad igen, efter allt som någonsin hänt. men jag ska berätta en sak för dig, jag kommer aldrig såra dig, aldrig lämna din sida och alltid stötta dig! jag gör allt för att du ska må bra och vara lycklig!
-

Kommentarer
Postat av: skalman ;P

tack, tror de är mitt hårda skal du menar :$ TAAAACk för du säger o skriver så fint!!

2009-03-15 @ 21:40:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0