BACK TO SCHOOL AND IM GONNA RULE!

(josefin eller om de var nathalie? säger att det stavas rule, visst de är mycket möjligt, dock tycker jag personligen att roule låter mycket bättre dock..)

IALLAFALL, imorgon ska jag tilllbaka till skolan, där jag inte varit på över 2,5 vecka. Jag tror nog de flesta saknar mig, mitt galna humör och mina roliga upptåg! Och även jag saknar mina klasskamrater men mest av allt saknar jag min torbjörn! Lite tomt utan honom och jag tror nog att han saknar mig också, han och jag har alltid kul i skolan, de är skönt att ha någon som gör som man säger ;D haha. Min plutt!

Sen imorgon blir de körskola som alla andra onsdagar med nathalie och erica, loka citron och kexchoklad? haha. Och jöööö ;D haha, nej fyfan vad övertrött jag är ;s jag skulle kunna sova nu och inte vakna förren 9 dagar, skönt skulle det vara och jag skulle kunna ge allt för det.

btw, idag har jag varit i västerås, inhandlat en del bra-ha-grejer. som en födlesedags present till mig själv, kläder, kläder jag ska ha på mig på min födelsedag och lite annat smått och gott. sen har jag även klippt mig och det blev jätte fint, tack erika! :) känns dock ovant men man vänjer sig! :)


lite heta bilder jag hittat, minnen och sommarkänslor!
 



NEDRÄKNING: 10 dagar kvar..
Vilka vill vara med och röja på krogen den 13e mars eller hos mig den 14e? ;)

Kommentarer
Postat av: Anna

Imorgon får jag träffa dig :D känns som en evighet sen ^o)

2009-03-03 @ 23:28:40
URL: http://annaeelisabeth.blogg.se/
Postat av: elin

schnygga bilder hörru! :D

2009-03-04 @ 13:41:49
Postat av: josefin

den dära bilden har jag aldrig sett:D<3

2009-03-04 @ 22:07:13
URL: http://josefinknutsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0