fan vad less jag blir :(

man tränar och tränar och är skit duktig och har faktiskt skit roligt också, kanske mycket för att det är fia och jag som tränar också, men nu är de inge roligt längre, de är tufft som fan eftersom att jag börjar bli sjuk (igen!!) vad fan är det här!? jag blir så less, så nu är man tokförkyld, ont i halsen och huvudvärk, inväntar bara febern nu.. blir man tok sjuk kan man inte träna och när jag är sjuk vill jag bara ha massa onyttigt eller ingenting alls, inte ens ett glas vatten, får se hur det här slutar!


imorgon är den stora dagen, haha!
Wish me luck!

Kommentarer
Postat av: Sofia J

jag vakna med ont i halsen i morse :/ Tror de är vädret om jag ska vara ärlig, GOOD LUUCK

2009-03-24 @ 11:50:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0